Twee geweldige mogelijkheden - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu Twee geweldige mogelijkheden - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

Twee geweldige mogelijkheden

Door: Daniël van Lee

Blijf op de hoogte en volg Daniël

14 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Er zijn de laatste twee weken een hele berg met nieuwe matches binnen gekomen. Dus ik heb ze allemaal zo snel mogelijk een berichtje gestuurd om mijzelf even voor te stellen en om te vragen of ze verder willen praten op Skype. Uiteindelijk heb ik met twee hele leuke families een gesprek gehad:

De familie Ward,
Bestaat uit een vader, moeder, twee meisjes (negen en zes jaar) en één jochie (twee jaar). Ze wonen in MacKay, een stadje in het noord-oosten van Australië, dat op twintig minuten loop afstand van het strand is. De Pa duikt daar in de buurt en ik mag ook mee!!! Het was een heel erg gezellig gesprek, gelijk een klik met de familie.

De familie Carter,
Bestaat uit een vader, moeder en twee jochies (zeven en vijf jaar). Ze wonen in Perth, de grote stad aan de west kust van Australië, wat een heleboel mogelijkheden biedt en een lekkerder klimaat heeft dan MacKay. Ook met deze familie was het een heel leuk gesprek en had ik gelijk een klik.

Nu moet ik over twee dagen een keuze hebben gemaakt... Lastig, lastig, lastig. Jullie zullen snel weer wat horen over mijn keuze!

Liefs, Daniël.

  • 14 Juli 2014 - 22:06

    Joost :

    Geweldig!
    Fijn dat je ons op de hoogte houdt!
    Ja, moeilijk de keuze te maken.
    Meisjes, jongens, grote stad, strand?
    Ik zou het ook moeilijk vinden.
    sterkte,
    Ingrid en Joost

  • 14 Juli 2014 - 23:29

    Chris:

    spannend, gelukkig tussen twee heel leuke plekken. Luister naar je buik (of welke plek die voor jou is) zou ik zeggen.
    en help je ons zondag herinneren om het boek over Australië van Arthur aan je te geven?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 12437

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: