Boddington - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu Boddington - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

Boddington

Blijf op de hoogte en volg Daniël

23 Augustus 2014 | Nederland, Rotterdam

Even een korte "heads up".

Vorige week een Skype gesprek gehad, maar de familie had een andere Au Pair op het oog. Dus dat ging niet door.

Morgen (zondag de 24ste) heb ik weer een Skype gesprek. Met een vader, moeder en een zoontje van vijf jaar. Ze wonen in Boddington (1,5 uur rijden van Perth vandaan). Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Het Nederlandse Au Pair bureau heeft, met uitzondering (omdat er communicatie fouten zijn gemaakt, waardoor ik pas laat een nieuwe familie kon gaan zoeken nadat mijn eerste moest afzeggen) ook nog contact met Ierland en Engeland opgenomen om daar ook te gaan kijken naar een familie. Daar heb ik verder nog niks van gehoord.

Het is nu dus afwachten...

  • 24 Augustus 2014 - 19:42

    Marianne Cornelisse:

    Hi Daniel

    Sterkte met dit afwachten. Spannend hoor!

    marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 12436

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: