Werken en camperen - Reisverslag uit Boddington, Australië van Daniël Lee - WaarBenJij.nu Werken en camperen - Reisverslag uit Boddington, Australië van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

Werken en camperen

Door: Daniël van Lee

Blijf op de hoogte en volg Daniël

12 Oktober 2014 | Australië, Boddington

Ik werk wanneer moeder, Natalie, werkt. Omdat zij bij de politie werkt, heeft ze dag- en avonddiensten en ik dus ook.
Leon gaat in twee weken tijd, 5x naar school (de school is vanaf 4 tot 16 jaar en als je de laatste twee jaar wil afmaken, moet je met de bus naar een andere school). De rest van de dagen is hij vrij. Leon is een echte "ondeugd" maar ook een heel leuk jochie waarmee ik heerlijk piraatje kan spelen en graven met de graafmachines.
Ik probeer zoveel mogelijk met Leon samen te doen, zodat hij een actieve dag heeft, want anders is het voor ons beide harstikke saai hihi.

Dit weekend zijn we gaan camperen in de "bush". We zijn gaan vissen (en hebben een "Red Fin" gevangen), hebben gevaren in een opblaasboot en gereden op echte Quadbikes (wat echt harstikke gaaf is!).

Zometeen gaan we met de auto naar de vader van Natalie om daar heerlijke, zelf gevangen, vis te eten. Ik heb er zin in!

  • 12 Oktober 2014 - 19:58

    Lotte:

    Heerlijk, genietze!

  • 12 Oktober 2014 - 20:42

    David En Annelies:

    mail eens een foto van zo'n quad bike! super gaaf, we hebben afbeeldingen bekeken.
    smaakte de vis? in wat voor een tent heb je geslapen? vuurtje gestookt?
    Liefs van ons!

  • 12 Oktober 2014 - 21:38

    Carien :

    klinkt goed , Daniel !!
    wat heerlijk voor je dat het zo goed tussen jullie klikt .
    en dan nog die gezellige tochten die jullie ondernemen !
    zo kom je nog eens uit het "saaie 'dorpje .
    lieve groet van Toon en Carien

  • 13 Oktober 2014 - 08:52

    Chris:

    Ha Daniel, wat heb je een heerlijk leven daar. Nederland wordt steeds saaier voor je. Een paar foto's zou leuk zijn.
    Ben nu met Michiel op bezoek bij Arthur en Manu. Vooral veel auto's kijken met de heren. Ze hebben hier een Mercedes en een Porsche museum. Gisteren waren we ruim 6 uur in het het Mercedes museum. Misschien niet zo spannend als in een rubberboot varen, maar ook leuk. Liefs van ons.

  • 13 Oktober 2014 - 11:13

    Marianne:

    Hoi Daniel

    Dit klinkt wel erg leuk zeg! Je boft dat het gezin zo leuk is. Geniet ervan!
    Foto`s zouden inderdaad ook leuk zijn.

  • 14 Oktober 2014 - 12:18

    Joost:

    Hallo Daniël,
    klinkt goed, jongens dingen doen, gebruik maken van de eigenschappen van dit land. Nieuwsgierig en energiek.
    Maar ook de zachte kant in de gaten houden, de schoonheid van de dingen, de liefde voor jezelf en voor de wereld, voor de hond en de mensen.
    Soms levert verveling je veel op daar is ook moed voor nodig (is ook niet mijn sterkste punt, ik doe ook liever),

    harte groet, Joost

  • 14 Oktober 2014 - 21:40

    Brigit:

    Hey Daniel,
    Leuk om te horen dat je veel plezier hebt met Leon. Wat gaat hij weinig naar school! Hoe ziet zijn 2 wekelijks schoolrooster eruit? Zijn z'n dagen lang?
    Wat leuk dat jullie zijn gaan kamperen en al die bijkomende leuke dingen. Was het echt in de bush? waar gingen jullie heen? ver van huis of toch dicht bij? Hoe vond je die omgeving? Ik ben ook erg benieuwd naar foto's!!
    Dit weekeinde gaan mama en ik er lekker op uit: wandelen, uit eten en slapen in een b&b. Volgende dag nog wat wandelen in de buurt van Bennekom en naar David's goochel uitvoering.(weet nog niet zeker of ik daar ook mee naar toe ga).Ik heb er zin in en we krijgen mooi weer!!!
    Lieve groet, Brigit

  • 22 Oktober 2014 - 21:21

    Johanna Leur:

    Hoi Daniël,hoe is het eigenlijk met de hitte,heb je daar geen last van,dit in verhouding met het weer hier.
    Het stormt hier,overal vliegen de takken in het rond,fietsen is nu echt hard werken.
    Gisteren (21 oct)waren koen en annelies hier,ze waren op weg naar Amersfoort (vakantie)
    Ik heb genoten.Er werd oa gekeken of er nog wat op te knappen was...!!Dat was niet makkelijk,eigenlijk
    zou alles gestript moeten worden(ha ha).Joost en Koen komen samen en dan...!
    Overigens vind ik dat je het echt goed doet,je maakt er wat van.
    En je leert er meer van dan je nu denkt....!!!Ga zo door xxxx liefs oma Johanna.

  • 14 December 2014 - 21:28

    Johanna Leur:

    ik stuur je een gewone mail,dit is niet geod denk ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 12425

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: