Het gewone leven... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu Het gewone leven... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

Het gewone leven...

Door: Daniël van Lee

Blijf op de hoogte en volg Daniël

10 Augustus 2015 | Nederland, Rotterdam

Ik ben nu alweer een dikke week terug in Rotterdam. Maar het voelt alsof ik hier alweer jaren ben. Alles was gelijk weer zo normaal; Nederlands moeten praten, mijn eigen spulletjes, familie en niet te vergeten mijn oude, vertrouwde kussen.

Het is dus een beetje dubbel; aan de ene kant ga ik iedereen in Australië verschrikkelijk missen, maar aan de andere kant is het toch ook wel weer fijn om mijn kleine (ahem... ondertussen is hij niet meer zo klein) broertje te omhelzen, mijn lieve pa en ma een zoen te geven en mijn vrienden en familie weer te zien.

Eind augustus begin ik met studeren. Het wordt de Academische PABO. Na afgelopen jaar de hele tijd met kids te hebben gewerkt, heb ik nog steeds niet de neiging om ze te kielhalen ;-)
Het lijkt me verschrikkelijk leuk om te gaan lesgeven aan basisschoolkinderen. Gelijk het eerste studiejaar begin ik ook al met stagelopen. Ik heb er erg veel zin in, ook in het sociale deel van studeren; nieuwe mensen ontmoeten. Vorig jaar zou ik dit nog erg spannend hebben gevonden, maar nu kan ik niet wachten!

Dit zal nu de laatste blog zijn. Ik doe er nog een aantal foto's bij en ik hoop jullie allemaal snel te zien!

Ook wil ik iedereen nog heel graag bedanken voor alle bijdrages. Het was me nooit gelukt zonder jullie en ik heb toch zo'n heerlijk jaar gehad!

Heel veel liefs,

Daniël!

  • 11 Augustus 2015 - 14:42

    Joost:

    Hallo Daniël,
    Dus ook de laatste reactie!
    Dank voor je verslagen! Je nam ons mee op reis en in je groei. Mooi om op deze wijze getuigen te mogen zijn. We zullen ze missen!!
    In alles was er ook een 'constante' herkenbare kern 'de Daniël kern' volgens mij zit dat wel goed; een stevig fundament om een volgende fase met vertrouwen in te gaan!!
    We blijven nieuwsgierig maar zullen nu andere wegen vinden om je spoor te volgen!

    Harte groet van ons,
    Joost

  • 11 Augustus 2015 - 17:10

    Carien :




    dag Daniel , dank voor je laatste bericht .
    fijn dat je het ook in Holland weer naar je zin hebt .
    we zien elkaar spoedig ,
    ook lieve groet voor je{ Kleine )broer en ouders,
    van toon en Carien

  • 11 Augustus 2015 - 22:35

    Laura:

    Welkom terug neef!


  • 13 Augustus 2015 - 21:21

    Sigrun:

    Hoi Daniel, Fijn dat je weer gezond en wel terug bent - en dan zo enthousiast over wat je hebt meegemaakt, geweldig. We wensen je een goede start met je opleiding!
    hartelijke groet,
    Sigrun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 1596
Totaal aantal bezoekers 12426

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: