Aanmelding als Au Pair (met filmpje). - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu Aanmelding als Au Pair (met filmpje). - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

Aanmelding als Au Pair (met filmpje).

Door: Daniël van Lee

Blijf op de hoogte en volg Daniël

27 April 2014 | Nederland, Rotterdam

Allereerst wil ik iedereen nogmaals heel erg bedanken voor zijn bijdragen.

Al de gulle giften hebben ervoor gezorgd dat het mogelijk is om naar Australië te kunnen (we zitten nu op €675!). Ik heb contact opgenomen met het bemiddelingsbureau 'Travel Active' en zij zorgen ervoor dat ik aan een passende familie wordt gekoppeld, dat ik begeleiding krijg als er (grote) problemen zijn met de familie of als één van beide partijen zich niet aan de afspraken houdt.

Travel Active heeft mij een aanmeldingspakket toegezonden. Hierin moet ik onder andere referenties van werkervaringen verzamelen, een officiële Verklaring Omtrent Gedrag en een doktersverklaring stoppen en laten zien dat ik de Au Pair ben die elke familie in huis wil nemen ;)
Dit heb ik gedaan door middel van een filmpje en een fotoalbum te maken, de links hiernaar zijn onderaan de tekst te vinden.

Op 20 mei heb ik een interview, in het Engels, met het bemiddelingsbureau om ze te laten zien dat mijn Engels voldoende is en daarna zullen ze mijn referenties checken en contact opnemen met Australië om een familie te koppelen.

Beste mensen, bedankt voor jullie steun en ik update de blog als ik meer weet over mijn aankomende familie.

P.S. de links naar het filmpje.
Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=N5VeMPwplx0
Fotoalbum: http://danielalsaupair.waarbenjij.nu/fotoboek/reisverslag#!prettyPhoto

  • 27 April 2014 - 22:11

    Annelies:

    Lieve zoon,
    hartstikke leuk! Ik ben trots op je.
    zoen, mama.

  • 28 April 2014 - 09:12

    Chris:

    HA Lieve Daniel,
    wat een leuke presentatie. En nu maar duimen. Ben benieuwd waar je in dat enorme land terecht komt. Chris

  • 06 Mei 2014 - 20:09

    Laura:

    Hee lieve Daan, wat een leuk filmpje. Met stalen gezicht terwijl je wordt ondergelopen door ratten :-). Ik hoop dat je nu niet in een vies huis terecht komt vol ongedierte ('oh, daar kunnen we Daniel wel voor vragen, want die is niet bang van ratten'). Laat je weten of je al een skype interview hebt gehad?
    liefs, Laura

  • 20 Juli 2014 - 22:17

    Johanna Leur.(Oma):

    Hoi lieve ondernemende kleinzoon,na het vele dat we al bespraken,nog wat ...is het soms wat als je
    wat gaat lezen over de geschiedenis van Australië nog wat anders dan Lauras ratten...on nee jouw ratten.(nee davids ratjes Flip en Dombo...)....liefs Oma Johanna.Veel plezier in Italië!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 12457

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: