The East Coast it is - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu The East Coast it is - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

The East Coast it is

Door: Daniël van Lee

Blijf op de hoogte en volg Daniël

19 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Na lang wikken en wegen, met veel hulp en steun van vrienden en familie, heb ik gekozen voor de familie Ward, bestaande uit:

Vader Adam, Moeder Jasmine, Triniti (meisje van 9 jaar), Bella (meisje van 6 jaar) en Hunter (jochie van 2 jaar) in het plaatsje MacKay aan de oostkust van Australië.

Binnenkort zal ik een officieel contract krijgen en dan staat het echt 100% vast. Dan hoop ik rond 20 augustus het vliegtuig te pakken.

Ik heb er kei en kei veel zin in!


  • 20 Juli 2014 - 07:52

    Joost:

    Van harte gefeliciteerd!
    Gelukt. Behalve dat klinkt het ook leuk!
    Het grote avontuur!
    Door dat wat komt verandert ook de situatie in het hier en nu.
    Grappig is dat vind je niet?!

    Af en toe een broodkruimeltje dan kunnen we je volgen.

    Lieve groet,
    Joost

  • 20 Juli 2014 - 08:17

    Lotte:

    Geweldig! Veel plezier met de voorpret, die nu echt concreet is! Knap gedaan :)
    Groetjes, Lotte

  • 20 Juli 2014 - 08:18

    Chris Van Lee :

    Lieve Daniel
    Gefeliciteerd! Wat leuk dat het nu concreet is geworden. Kan je daar helemaal oprichten.
    Tot straks
    Chris

  • 20 Juli 2014 - 09:34

    Cobi:

    Hoi Daniël,
    Wauw! Gefeliciteerd! Het aftellen kan beginnen! Veel plezier alvast met de voorpret.
    Groetjes,
    Cobi.

  • 20 Juli 2014 - 22:43

    Brigit:

    Hey, wat tof Daniel!! Hartstikke fijn voor je. Het wordt realiteit nu!! Liefs, Brigit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 12458

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: