In Boddington - Reisverslag uit Boddington, Australië van Daniël Lee - WaarBenJij.nu In Boddington - Reisverslag uit Boddington, Australië van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

In Boddington

Door: Daniël van Lee

Blijf op de hoogte en volg Daniël

14 September 2014 | Australië, Boddington

Ik ben nu eindelijk in Boddington aanbeland.
Maandag middag ben ik uit Schiphol vertrokken en via Dubai kwam ik dinsdag middag aan in Singapore. Hier had ik een dikke 24 uur om rond te kijken. Singapore is echt super gaaf. Het ligt zowat precies op de evenaar dus het is er echt heel warm en ook heel erg vochtig. 's Middags stroomt het zweet van je rug af... Singapore is één stad en ook gelijk één staat. Er wonen 5,4 miljoen mensen in en het is daardoor de dichtsbevolkte staat in de hele wereld. Echt alles wordt de hoogte ingebouwd. 's Avonds was ik gaan eten in een "food court". Dit was een klein plein met een heleboel kleine stalletjes aan de randen; bij de ene verkochte ze heerlijke chicken wings, bij de andere "seafood", weer bij een andere verkochte ze allemaal drankjes, waaronder een groene kokosnoot. Deze werd aan de bovenkant
opengehakt zodat je hem, met een rietje, kon leegzuigen en daarna het kokos er met een lepel kon uit schrapen.

Op woensdag middag moest ik het vliegtuig weer hebben om naar Melbourne te gaan, waar ik opstapte om door te vliegen naar Perth. Hier bleef ik twee nachten in een jeugdherberg en kreeg ik vrijdag middag een workshop met andere Au Pairs en Backpackers.

Gisteren, zaterdag, ben ik opgehaald door mijn familie; de Griffiths. Het zijn erg aardige mensen en ze nemen mij gelijk op in de familie. Eén van de buren had een nest puppies en we hadden er ook een opgehaald. Puppy Zuma, het is een schatje... :-)

Het voelt allemaal een beetje raar, maar ik heb geen spijt of iets dergelijks. Ik ben van plan om ongeveer elke twee weken een update te posten op de blog.

Veel liefs, Daniël.

  • 14 September 2014 - 10:23

    Cobi:

    Hoi Daniel,
    Wat een indrukken heb je opgedaan! Fijn dat je er nu bent. Wat leuk een pup, dat zal Leon ook wel leuk vinden!
    Veel plezier en succes!
    Groetjes, ook van Remco en Pam.

  • 14 September 2014 - 12:47

    Brigit:

    Hey wereldreiziger,
    Wat fijn om van je te horen!!Een enorme reis heb je er op zitten!! Dat lijkt me al gek om in je eentje te (moeten) doen. Niemand die je ervaringen deelt, niemand om even tegen aan te leunen..... Geen wonder dat het allemaal wat gek aanvoelt: je zult echt wel even tijd nodig hebben om te acclimatiseren, je draai te vinden en je thuis te gaan voelen. Leuk dat jullie ook een puppy hebben, moeten jullie alle twee wennen aan het nieuwe "nest".
    Heel veel liefs, Ron en Git

  • 14 September 2014 - 13:53

    Hilde:

    HI Daniel, hoe voelt het nu Down Under?
    de wereld op zijn kop maar meteen heel gastvrij en welkom, dat is fijn om te merken dat mensen voor je openstaan!
    fijne tijd gewenst, groeten
    hilde & henk

  • 14 September 2014 - 16:30

    Johanna Leur:

    Lieve Daniël,het is je dan toch gelukt...doorzetter! Je hebt nu ineens toch twee om op te passen!
    Heerlijk .....ik ben benieuwd naar je vervolg verhalen , ik denk dagelijks aan je.liefs oma Johanna.


  • 15 September 2014 - 09:19

    Joost:

    Lieve Daniël,
    Zo te lezen, tussen de regels door, heb je heel veel indrukken te verwerken. Logisch natuurlijk. Schrijven kan helpen om je bewustzijn daarover te vergroten. Het werkt zelfs beter dan Skypen of bellen. Het is meer een maak proces in jezelf, met een lage snelheid waardoor je beter bij je gevoel kan. Daardoor wordt de verbinding met jezelf verbeterd en daar draait het om.
    In balans in jezelf en vervolgens met de wereld daarom heen. Dan hoef je jezelf minder te forceren in aardig zijn en pootjes geven.

    Het jonge hondje is ook een nieuw familielid. Nu heb je twee kinderen te verzorgen? Is deze al zindelijk? Het is in ieder geval een vrolijke noot en zo te lezen opent Zuma je hart. Dat is belangrijk! Met open hart in de wereld staan. Aan dieren en kinderen is dat makkelijker te geven dan aan volwassenen.

    Vandaag maandag, bij jou al middag, zal het 'gewone' leven zijn aanvang gemaakt hebben. De eerste ritmes van de week gaan ontstaan. Wij gaan naar de winter, jij begint met de lente of is het daar altijd een beetje zomer en droog?

    Vooral veel plezier gewenst!
    Harte groet,
    Joost



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 12443

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: