Nieuwe familie! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu Nieuwe familie! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

Nieuwe familie!

Door: Daniël van Lee

Blijf op de hoogte en volg Daniël

26 Augustus 2014 | Nederland, Rotterdam

Ik heb een nieuwe familie gevonden! De mensen in Boddington hebben mij geaccepteerd. Ik had gelijk een klik met ze via Skype.
De familie bestaat uit een vader (Kent), moeder (Natalie) en een zoontje (Leon) van vijf jaar oud.
Boddington heeft ongeveer 1100 inwoners. Het is dus echt meer een dorpje dan een stad. Natalie is een soort van wijkagent in Boddington en kent dus ook alle inwoners daar wat. Ik werk op dezelfde tijden als dat Natalie werkt. Haar werkrooster is 10 dagen achter elkaar werken (met dag- en avond diensten) en dan 4 dagen vrij. Op die 4 vrije dagen kan ik dan bijvoorbeeld naar Perth, wat super gaaf is!

Nu moet ik wachten op het contract... En daarna kan ik een visum en een vliegticket gaan regelen. Ik hoop dat ik binnen twee weken op het vliegtuig kan stappen.

Bedankt voor de steun van iedereen toen het leek dat het er niet van zou gaan komen.

  • 26 Augustus 2014 - 12:31

    Chris:

    gefeliciteerd!!!! Wat leuk, spannend ook nu het echt serieus wordt.
    Chris

  • 26 Augustus 2014 - 13:09

    Ccobi:

    Wat fijn, gefeliciteerd! De aanhouder wint! Succes met alle voorbereidingen. Groetjes, Cobi.

  • 26 Augustus 2014 - 14:48

    Joost:

    Geweldig; gelukt!
    Klinkt goed.
    Nu dus niet studeren, introducties volgen enz.

    In die 4 dagen kun je de wereld groot maken!
    Een klein dorp heeft zo zijn eigen dynamiek, zo weten wij uit verschillende ervaringen (Middelharnis, Schalkenmehren).
    Hou ons op de hoogte!

    harte groet,
    Joost

  • 26 Augustus 2014 - 15:11

    Joost:

    Hallo Daniël,
    ik heb even via Google gekeken.
    Krachtige natuur en erg rustig, droog leek me.
    De kust ziet er leuk uit.

    Succes,
    Joost

    ps; neem een goede beslissing; niet door de situatie gedwongen!!

  • 26 Augustus 2014 - 16:04

    Hannah:

    Hee wat een goed nieuws!!

  • 26 Augustus 2014 - 19:11

    Marianne:

    Super!

  • 26 Augustus 2014 - 19:28

    Carien :

    ha daniel , dat is fantastisch, wat heerlik voor jou , super .
    succes met de laatste loodjes , lieve groet van toon en Carien

  • 26 Augustus 2014 - 19:37

    Laura:

    Yeah!! Wat fijn dat de kogel door de kerk is. Voelt het als een goede beslissing?
    Succes met de laatste voorbereidingen en leuk dat je ons op de hoogte houdt.
    Liefs!

  • 26 Augustus 2014 - 19:37

    Laura:

    Yeah!! Wat fijn dat de kogel door de kerk is. Voelt het als een goede beslissing?
    Succes met de laatste voorbereidingen en leuk dat je ons op de hoogte houdt.
    Liefs!

  • 27 Augustus 2014 - 06:49

    Michiel:

    Top, eindelijk na alle spanning door het niet afkomen van het vorige contract.
    Zo te horen zal dit contract er snel komen.
    Zoals Chris al opmerkt de ene spanning zal door een geheel andere vervangen worden....het onbekende komt je nu tegemoet.....Veel plezier en geniet ze van al dat onbekende !!
    Michiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 12460

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: