Naar de East Coast! - Reisverslag uit Noranda, Australië van Daniël Lee - WaarBenJij.nu Naar de East Coast! - Reisverslag uit Noranda, Australië van Daniël Lee - WaarBenJij.nu

Naar de East Coast!

Door: Daniël van Lee

Blijf op de hoogte en volg Daniël

28 April 2015 | Australië, Noranda

Mijn reisplannen zijn nu helemaal rond! Eind juni vlieg ik van Perth naar Sydney waar ik een paar dagen blijf voordat mijn tour begint;
In 24 dagen van Sydney naar Cairns (http://backpackersworld.com/24-day-sydney-cairns-adventure-0). Ik verblijf in hostels, om de kosten laag te houden, en neem de bus van stadje naar stadje. Ik ga onder andere snorkelen in The Great Barrier Reef, Fraser Island touren en Surfen op de Australische stranden. Ik kan niet wachten!

Komend weekend ga ik weer naar Boddington. Kent en Natalie gaan verhuizen naar een flink stuk land net buiten Bodd. En ja, dit betekent dat ze weer samen gaan wonen. Dit is nu de derde keer dat ze weer bij elkaar komen... Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo'n vertrouwen in heb... Ze zullen weer tegen dezelfde problemen aan lopen als de vorige keren. Toch hoop ik wel heel erg dat het ze lukt en dat ze een mooie tijd samen krijgen!
Kent haalt mij op zaterdag op en dan help ik hen verhuizen daarna droppen ze mij op zondag weer terug in Perth. Het lijkt mij erg leuk om ze allemaal weer te zien en om hun nieuwe huis te bewonderen.

De laatste paar weken gaat het hier prima. We zijn naar de Anzac Day Dawn Service gegaan (een dodenherdenkingsdienst bij zonsopgang in het prachtige Kings Park), hebben gevist en een heleboel Australian Football gespeeld en gekeken.

Vandaag nog precies twee maanden in Perth en dan is het voorbij...

  • 29 April 2015 - 12:18

    Brigit:

    Superleuk Daniel om te horen dat je heel veel zin in je reis hebt, en ik kan het me voorstellen!!!! Want wel in Australie te zijn geweest en niet te hebben gereisd/genoten van dit prachtige land zou eeuwig zonde zijn.
    Hoe is het in je nieuwe gezin? Stuk drukker lijkt me, maar ook afwisselender daardoor. Stuur je binnenkort weer wat foto's??
    Liefs, Git

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniël

Dit is mijn blog over mijn avonturen als Au Pair in Australië.

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 12511

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 01 Juni 2014

AuPairInAustralië

Landen bezocht: